dinsdag 21 januari 2014

Winter of voorjaar?

 Hoi Lieve blogvolgers,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een post geplaatst heb en we zijn ook al weer aardig op weg om januari al weer achter ons te laten. Wat vliegt de tijd toch. Maar wat ik toch een beetje lastig vind is omgaan met het weer!! In Nederland lijkt het al volop voorjaar. De temperatuur is hoog voor de tijd van het jaar en er bloeit al van alles buiten. Ik vraag me af of dat we nog winter gaan krijgen dit jaar!! Het kan natuurlijk alle kanten op.Ik heb net de laatste hand gelegd aan een kol voor als het echt koud mocht gaan worden.
Ook heb ik van mijn borduurtje winter een leuk kussentje gemaakt  en een leuk blad opgemaakt met allerlei lieve winterfiguurtjes. Maar er staat ook een lief voorjaarsboeketje op.Ik ben namelijk jarig geweest en mijn dierbaren weten dat ik gek op voorjaarsbloeiers ben dus mijn tafel puilt uit met prachtige boeketjes en bakjes met voorjaarsbloeiers


 En dat terwijl mijn kacheltje voor de gezelligheid gezellig brand op de achtergrond!!
Snappen jullie mijn verwarring. Aan de ene kant klaar voor de winter maar ook wel weer erg zin hebben in het voorjaar!! Aan de andere kant bedenk ik me dat ik er maar moet in berusten want we kunnen er toch niets aan veranderen en moet ik het maar laten komen zoals het komt!! Maar toch blijft het verwarrend!! Hebben jullie dat nu ook??


4 opmerkingen:

  1. Hai Monique,

    Nou en of ik je verwarring begrijp.
    Ik weet van gekkigheid niet welke jas ik aan moet....
    En ook hier in de tuin schiet alles uit alsof het voorjaar is....moet ik nu snoeien of juist niet?
    Ik ben ook heel benieuwd of we nog een Winter krijgen maar we kunnen niet anders dan het allemaal maar laten gebeuren.

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag...Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Je hebt een plaatsje gewonnen in het magazine van inhaken
    http://haak-in.blogspot.nl/2014/01/winnaars-lente-give-away_23.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique! Leuk om jouw blog te zien. Wat ben je verwend destijds. Je zult nu wel helemaal genieten van de lente overal. Tjee, wat ben je goed in dat borduren. Respect hoor! Niet mijn ding, duurt te lang! hihi. Maar wel inspirerend. Dit is zo'n mooi klassiek patroon. Ik kijk nog even verder op je blog!
    liefs,
    Karin Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. When someone writes an piece of writing he/she retains the thought
    of a user in his/her brain that how a user can understand it.
    Thus that's why this piece of writing is perfect. Thanks!

    my site :: Formula negocio online

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!