dinsdag 24 december 2013

Warme kerstmis groet,



Hallo lieve blogvriendjes,

Bijna kerstavond en alles is bij mij klaar voor het gezellige kerstfeest. Huis is versierd, taarten zijn gebakken, de peertjes en de rollade staan te pruttelen. En nog even tijd om te zitten voordat mijn avonddienst gaat beginnen.Gisterenavond heb ik nog de laatste hand gelegd aan mijn vredesduif. 


Ik zag het patroon bij mijn collega en die was zo lief om het met mij te delen.Dus in de schaarse momentjes tussen het werk en alle voorbereidingen voor de kerst door toch nog kleine momentjes gevonden om eraan te fröbelen!! En het is me gelukt om hem voor de kerst af te krijgen.
Ik wil jullie natuurlijk allemaal hele fijne, warme en gezellige kerstdagen toewensen!!
Veel liefs van mij!!

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vogel. Staat leuk in de boom.
    Jij ook goede dagen.
    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van het samen zijn ....hele fijne dagen liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ze mooi jouw duif, laat ze maar uitvliegen zodat ze overal ter wereld de vrede kan gaan verkondigen!
    Was het maar waar dat we dit konden doen, zouden we toch allemaal zo een duif haken toch?
    Zalig kerstfeest Monique!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel, Monique, voor je lieve reactie. Uiteraard wens ik jou hetzelfde toe! Qua creativiteit zal het in ieder geval wel lukken bij jou!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique!

    Ik kom even langs om je de beste wensen voor het nieuwe jaar te brengen! Fijn weekend

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, knap gemaakt zeg! Het is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!