woensdag 18 december 2013

Kerstbal hanger


 Hoi Lieve blogvolgers,
 Tussen alle voorbereidingen voor de kerst is het me gelukt om nog een projectje te maken. Ik heb hiervoor twee patroontjes gebruikt dat ik gevonden heb op . www.etsy.com/shop/atergcrochet


 Het patroon stond daar in gezellige bonte kleurtjes uitgevoerd maar omdat ik gek ben op roze,grijze en wit besloot ik deze kleurtjes terug laten komen in mijn variant.De ballen heb ik nog voorzien van een leuke strik!!


 Ik ben erg tevreden over het resultaat. Voor de foto heb ik `m even op een deur gehangen maar in het echt hangt  de hanger  voor het raam. Weer een gezellig stukje af voor de kerst.!!


7 opmerkingen:

  1. Ook even bij jou genieten, onder een heerlijk kopje kerst thee....
    En sfeervol wat je gemaakt heb hoor, enig enig...leuke foto's en mooie momentjes vast gelegd...

    Wens je via deze weg heerlijke kerstdagen toe en een mooi en creatief 2014....

    Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog vol...

    Warme Groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn mooi geworden. Ik vind de kleurencombinatie ook zo mooi. En dan nog met het strikje erop, maakt het ook nog romantisch.
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Monique,

    Ze zijn super leuk geworden en zeker in die kleurtjes.
    En ze hangen heel mooi aan die tak zo...
    Wat een verslaving is dat haken toch he? maar gelukkig wel een hele leuke.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Monique, dat is prachtig gemaakt en een leuk idee om hem aan het raam te hangen!
    Fijne kerstdagen!
    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,
    Ik wilde je even hele fijne kerstdagen toe wensen.
    Geniet van het samen zijn en de gezelligheid.
    Lieve knuffels
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kerstdagen zijn voorbij, maar het was heerlijk genieten bij jou.
    Wat een mooie dingen heb je gemaakt, heel sfeervol.
    Ik ga je volgen, wens je ook een fijne jaarwisseling.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh! wat werkt dit goed!! het balletje is vooral super! Heel mooi ontwerp.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!