maandag 9 december 2013

Kasteel winterfair

 Hoi Lieve blogvolgers,

Afgelopen zaterdag heb ik een heerlijke dag gehad. Ik ben met een aantal collega's een dag naar de kasteel winter-fair geweest op het oude terrein van het Land van Ooit. Dit werd georganiseerd door Corrie van de zoete inval. Hieronder een impressie van de fair. Niet alle foto's zijn van mijzelf want toen ik eenmaal op de fair liep was ik zo bezig om al het moois te bekijken dat ik gewoonweg vergeten ben om foto's te maken. Een aantal foto's heb ik van de F.B. pagina van Corrie gehaald om toch een duidelijk beeld weer te geven van die geweldige fair!!
Er waren over het terrein verdeeld heel veel kraampjes vol met het prachtigste brocante. Voor ieders portemonnee was er wel wat!!

 Een prachtig verkleed koor zong stemmige liederen die heel veel goede sfeer toevoegden!!







 Heerlijk die vuurkorven!! Het rook zo lekker en het was af en toe ook heerlijk om je er even aan te warmen want het was buiten behoorlijk fris!!


 Ook waren er diverse kraampjes met allerlei heerlijkheden zoals het verkoop van heerlijke koekjes, nostalgisch snoepgoed,Engelse pie's. Binnen kon je warme chocomelk kopen,muffins eten en warme erwtensoep eten. Buiten deelde een meneer heerlijk gepofte kastanjes uit!!

En dan mijn buit!! Ik heb me netjes gedragen!!  Ik heb een prachtig boek gekocht dat Liefde voor Brocante heet en het gaat over brocante van Nederlandse bodem. met leuke adressen prachtige interieurs en leuke recepten!! Een echte must-have!!

 Ik heb een prachtige oude inktpot gekocht en een lief flesje die ik wil gaan vullen met inkt. Nu nog op zoek nar een oude kroontjespen om mijn tafereeltje compleet te maken.
 Prachtige kerstdecoraties!!
 Oude kerstkaarsenhoudertje!! Daar ben ik erg gek op. Ik heb nog een foto waar mijn moeder op staat als klein meisje met mijn oma bij een kerstboom waar deze knijpertjes met kaarsjes inzaten. Zo'n mooie foto!!
 Prachtige kanten vlindertjes. Ik heb nog geen idee wat ik er mee ga doen maar ik kon ze niet laten liggen!!

 Een zinken bord met cijfers!! Altijd handig voor mijn hobby's!!


 Prachtig lint en kant !! Daar kun je nooit teveel van hebben!!

Ook kregen  we een aantal leuke tijdschriften  aangeboden waar  ik natuurlijk geen nee tegen kon zeggen!!
 Al met al heb ik een heerlijke dag gehad!! Een dag met een gouden randje zou mijn moeder het genoemd hebben!!

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk sfeertje was dat. Geniet van je aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb er al een hoop over gelezen zo leuk allemaal....dat boek is prachtig wij verkopen het ook in onze winkel !!...geniet maar lekker van je nieuwe spullen !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er naar uit dat het er héél gezellig was, je hebt ook leuke koopjes gedaan, geniet ervan!
    Lieve groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!