zondag 10 november 2013

Herftstblaadjes!!

          Hoi lieve blogvolgers,

Mijn haakverslaving begint ongekende vormen aan te nemen.Ik hebt in mijn vakantie  ondertussen al acht verschillende kleuren potjes omhaakt in twee maten.
 Iedere keer ontdek ik weer een nieuwe kleur die wel eens leuk zo kunnen zijn om een potje te omhaken!!
            Er zijn ook zoveel kleuren in taupe te vinden!!
          Maar ook in dieprood geeft het een leuk resultaat!!
            Gezellig op een blad met wat herfstblaadjes!!
Ook mijn borduurtje is eindelijk af. Gewassen om al het warme zomerzweet te verwijderen en gestreken zodat het mooi in een lijstje kan. Ik had een leuk lijstje in gedachten maar toen ik het erin wilde doen bleek het niet te passen en nu moet ik op zoek naar een leuk vierkant lijstje!! Het liefst met een beetje romantische uitstraling!! maar dat zal nog best een uitdaging gaan worden om daar wat voor te gaan vinden!!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke haaksels! Helaas zelf twee linkerhanden wat handwerken aan gaat...

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om jezelf zo te verliezen in een hobby hè, ik vind het supermooi om ze zo allemaal samen bij elkaar te zien!
    Hier worden ze ook nog steeds gehaakt, mijn haaktas reist nog steeds met me mee:)
    Succes met vinden van de juiste lijst voor je mooie borduurwerk.
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk is dat he als je iets leuks hebt uitgevonden om daar lekker mee aan de gang te gaan.
    Je bent lekker productief geweest zeg.
    Ze zien er erg gezellig uit meid.
    Fijne avond.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk borduurwerk! Mag ik vragen waar je het patroon vandaan hebt?
    Gr Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar heb je het patroon van de potjes vandaan. Vind ze geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!