dinsdag 29 oktober 2013

Kadootje van Moeder Natuur

                 Hoi Lieve blogvolgers,

Hoe mooi kan het zijn. Zo maar een kadootje van moeder Natuur. In mijn voortuin staat een brok hout  die te groot was om te hakken maar ideaal is om even op te zitten als je kleine klusjes moet doen zoals het plakken van een fietsband.


 In de loop van de tijd is er aardig wat mos op gaan groeien wat al een prachtig gezicht is. Maar nu kwam ik van de week thuis en tot mijn grote verbazing  groeien er opeens aan alle kanten prachtige paddenstoelen uit.
Het blok is ineens een kunstwerkje op zich!! Hoe mooi kan de natuur toch zijn!!


4 opmerkingen:

  1. Ja dat is inderdaad een prachtig gezicht wat kun je daar een gelukkig gevoel van krijgen he?...ik kan er ook echt van genieten en zeker nu het herfst is.
    Al die prachtige kleuren ..

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kunnen zulke 'gewone'dingen ons toch blij maken. Het lijkt wel een elfenbankje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend en dan zo dicht bij...puur genieten.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja prachtig is dat he.
    Lekker dat jij daar ook zo van geniet.
    Fijne avond.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!