woensdag 9 oktober 2013

Van dagje zelfmanagement naar Wandeling in het bos!!

 Hoi Lieve blogvolgers,

Gisteren moest ik met twee collega's van het werk naar een workshop/scholing over zelfmanagement. Deze scholing werd gehouden in de Bilt in een mooi v.d. Valk hotel dat in een prachtige bosrijke omgeving stond.
We waren ruim op tijd aanwezig maar toen we ons bij de balie gingen aanmelden kregen we te horen dat de cursus waar wij voor kwamen al in augustus was afgelast vanwege te weinig deelnemers. Daar stonden we dan.Een aardig eind moeten rijden vanaf Dordrecht en eigenlijk voor niks!! Nu zijn wij niet voor een gat te vangen en na het nuttigen van een lekker kop thee besloten we om dan maar een heerlijke wandeling daar in die mooie natuur te gaan maken.
 En ik kan je vertellen dat we hier enorm van hebben lopen genieten. De rust, al die heerlijke vogelgeluidjes en het prachtige begin van de herfst dat al goed te zien was dat diverse bomen. Ook was de temperatuur zeer aangenaam dus hebben we ruim drie uur heerlijk lopen genieten en heel veel moois bij elkaar geraapt wat moeder natuur voor ons neer had laten vallen.
Onderweg prachtige paddenstoelen tegengekomen. Wat was ik blij dat ik mijn fototoestel bij me had .
 Deze paddenstoelen zie je bij ons eigenlijk niet dus voor ons heel bijzonder!!
 Sommigen in groepjes!!
En soms een heleboel bij elkaar!!!
Ik verbaasde me erover dat er al zoveel paddenstoelen te zien waren want het is nog best droog buiten.
 En dan die prachtige grillige bomen die er waarschijnlijk al heel wat jaartjes staan!!
 Het rustieke gezicht van afgevallen takken en bladeren
 En op de gekste plekken paddenstoelen
Jullie zien dat ik aardig wat souvenirs heb meegenomen van dit onverwachte uitje!! Natuurlijk was het jammer dat de cursus waar we eigenlijk voor gekomen waren niet doorging maar jullie begrijpen dat ik deze heerlijke middag natuurlijk voor geen goud had willen missen!! Ze mogen mij zo nog eens op cursus sturen!!

3 opmerkingen:

  1. Hoewel een beetje pech, heb je er toch een prachtige wandeling van gemaakt!
    En die paddenstoelen, geweldig, zo mooi!
    Heerlijk he, die herfst! Zoveel moois geeft de herfst ons!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige herfstfoto`s heb je gemaakt dat is echt genieten.
    Ach wie weet had het gewoon zo moeten zijn...nu heb je heerlijk kunnen genieten van de mooie natuur.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig hebben jullie er een mooie dag van kunnen maken. Wat is de natuur toch mooi, zeker in de herfst. Nu ze echt herfstweer op gaan geven, vind ik dat ook helemaal niet erg. Het hoort er zo echt bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!