dinsdag 10 september 2013

Zin in de herfst.

 Hoi allemaal,

Veel mensen mopperen over het weer maar ik ben blij dat er seizoenen zijn. Ik vind elk seizoen wel weer wat hebben.Zo als nu de herfst  zijn intrede aan het doen is. De dagen korten. Als ik s`morgens mijn raam open doe ruik ik de kruidige herfstgeur. Ik hoor zelfs al af en toe dat de ganzen zich al klaar aan het maken zijn om beter oorden op te gaan zoeken
Daarom kreeg ik  zin om nu de dagen zo somber en donker worden het weer een beetje binnen gezellig te gaan maken. En ben op mijn gemakje vanmorgen naar het tuincentrum gereden om eens lekker rond te gaan snuffelen. Ik ben goed geslaagd met een prachtige plant witte heide en een hele berg calebassen.


Gelijk mijn pompoentjes opgezocht die ik vorig jaar gehaakt heb en gezellig op een blad uitgestald.

 Ook mijn manden gevuld met hout dat zodra het s`avonds weer fris wordt we ons kacheltje weer heerlijk roodgloeiend kunnen gaan stoken.

Een kaarsje erbij en mijn herfst kan beginnen.Lekker lezen bij een knapperend haardvuurtje of lekker prullen aan tafel met een handwerkje en mijn dag kan niet meer stuk!!

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit bij jou. Ik vind het ook fijn dat er seizoenen zijn, maar ik vind toch dat de zomer wel heel snel gegaan is. Ik moet er nog aan wennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique
    Ik ben via Sonja op je blog gekomen.Wat een leuke blog heb je
    Ziet er heel gezellig uit
    Ik ben je dan ook gaan volgen.
    Kom je ook eens op mijn blog kijken en misschien ....volgen??
    groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!