donderdag 11 april 2013

Mijn eigen schatkistje!!


  Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Vandaag wil ik jullie mijn laatste werkje laten zien. Mijn eigen schatkistje. Het patroon heb ik niet van mezelf maar uit het schattige boekje Haken in Stijl van José  Bianca. Daar stond dit leuke patroon in. dit schatkistje viel me gelijk op toen ik het boekje kocht. De mooie kleuren en de aparte bloemen bovenop in combinatie met mooi lint en kant maakte dat ik besloot dit kistje te gaan maken. Het fijne eraan is dat je al het benodigde materiaal bij haar webshop kunt kopen. ( WWW.josebianca.nl )

Het houten kistje heb ik eerst omhaakt met vasten. Aan het eind met een andere kleur het sierrandje eraan gehaakt en daarna metTacky glue vastgezet op het kistje . Evenals het lint.
De zijkanten heb ik bekleed met wolvilt  en met het vilt  wat ik over had heb ik de binnenkant van het kistje ook bekleed.
 Daarna heb ik de bloemen gehaakt, in elkaar gezet en ook met tacky glue op het doosje gelijmd Om het geheel af te maken heb ik er wat blaadjes omheen gehaakt en ook erbij gelijmd.Nu nog gaan verzinnen welke schatten er recht op krijgen om in dit lieve doosje een plaatsje te gaan krijgen.

4 opmerkingen:

  1. Hai Monique,

    Het is inderdaad een schattig-kistje geworden hihi.
    Het ziet er heel lief uit en ik vind het zo knap gemaakt...helemaal omdat ik niet kan haken.
    De kleurtjes zijn inderdaad erg mooi zo bij elkaar.

    Liefs,Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi Monique, leuk he dat haken.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOh wat een cutieee Monique!!! Gaaf gedaan!!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,

    wat een boel moois is er weer te bewonderen op je blog! Je bent ook helemaal op de haaktoer zie ik. Supergaaf zeg, dit schatkistje!

    Liefs,
    Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!