zondag 31 maart 2013

Drie ei is een paasei!! Vrolijk pasen!!

       Daar is ie dan mijn derde paasei. Opnieuw hetzelfde patroon maar een andere kleurstelling!!
                        Alle drie de eieren bij elkaar!!


 Ook nog even een plaatje van mijn bord die ik bij de voordeur heb hangen. Al een aantal jaar geleden gemaakt van servetten en ik blijf `m nog steeds leuk vinden en daarom hang ik `m ieder jaar weer op.
 Ik wil jullie allemaal een heel vrolijk Paasfeest toewensen!! Fijne dag allemaal!!
Veel liefs van Monique

1 opmerking:

  1. Wat zijn je paaseieren leuk geworden zeg, heerlijk kleurrijk, dat kunnen we wel gebruiken met deze sombere pasen. Gelukkig word er voor morgen wel weer een zonnetje beloofd :)
    Fijne paasdagen,liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!