maandag 11 februari 2013

herfst,kerst en voorjaar!!!

Hoi allemaal,
 Na het weekend gewerkt te hebben ben ik vandaag een dagje vrij. Toen ik vanmorgen in de keuken kwam ontdekte ik dat de blauwe druifjes er zo mooi bijstonden .Dit plaatje wilde ik even met jullie delen. Toen ik de gemaakte foto bekeek zag ik pas het resultaat. Naast de blauwe druifjes die echt wel voor het voorjaar staan stonden nog de twee glazen potten met de kaarsjes erin en versierd met prachtig kant van de kerst. En ervoor lagen nog de twee pompoenen die ik nog ga gebruiken om er heerlijke pompoensoep van te maken. drie seizoenen bij elkaar en het misstaat niet eens!!! Al moet ik wel eerlijk bekennen dat nu er al die prachtige voorjaarsbloemen zijn en de dagen al duidelijk gaan lengen ik toch wel heel veel zin in het voorjaar ga krijgen.....
...Zeker nu ik Het blad Jeanne d`arc living heb ontdekt. Wat een heerlijk blad om inspiratie en ideeën op te doen.Van mijn verjaardagsgeld heb ik  het prachtige paasboek van J.D. L. gekocht. Je krijgt direct zin in het voorjaar en er staan hele leuke paasversieringen in om je huis prachtig mee aan te kleden Ik heb wat mooie pagina's voor jullie op de foto gezet zodat jullie met mij kunnen meegenieten van dit prachtige boek:
prachtige hangers,
mooi versierde eieren,


leuk uitgeknipte paasfiguren.

Heerlijke gerechten die duidelijk omschreven zijn


prachtige bloemversieringen

hele mooie versierde eieren.

Prachtige voorbeelden en eigenlijk zouden jullie het hele boek moeten zien.

Ik heb het boek aangeschaft bij een prachtige Brocante winkel in Dordrecht die Oud Wit heet. Een echte aanrader!!!

3 opmerkingen:

  1. Beste Monique, dankjewel voor je complimenten! We vinden het een heel leuk gebaar dat je onze winkel op je blog hebt geplaatst. Wij houden ook van knutselen, dus gaan je blog zeker vaker bekijken!
    Groetjes, Simone&Jacqueline van Oud Wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay Monique,

    Wat een schattig blauw druifjes heb je op de kiek gezet!
    En ja het tijdschrift is helemaal geweldig natuurlijk,
    ik snap helemaal dat je hierdoor geweldig geiinspireerd
    bent!
    Lekker creatief bezig zijn...en lekker genieten!

    Liefs,
    Marijke
    www.marijkevanooiejn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog en ik werd natuurlijk gelijk nieuwsgierig naar jouw mooie blog.
    Wat leuk al die mooie paasversieringen in het prachtige blad...daar gaan je handen van kriebelen.
    Bedankt dat we even hebben mogen meekijken hoor.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!