zondag 6 januari 2013

Een droevig bericht

Hallo allemaal,
Ik wil iedereen de beste wensen geven voor dit nieuwe jaar. Mijn goede voornemens waren om mijn blog weer actief te maken. Niet wetend dat ik moet gaan beginnen met een heel droevig bericht.
Afgelopen vrijdag hebben we de moeilijke beslissing moeten nemen om onze hond Banjer in te laten slapen.
Banjer is om half vijf overleden. Hij is elf jaar en acht maanden geworden. Ons hele gezin is er kapot van.
Banjer was een volledig lid van ons gezin en nam voor ons allemaal een belangrijke plaats in.
Het is nu zo leeg in huis en alles herinnert nog aan hem. Toch zal er altijd een plekje voor hem blijven in mijn nu gebroken hart. Ik hoop dat hij de rust krijgt die hij verdient!

een verdrietige Monique

5 opmerkingen:

  1. Oh, wat erg voor jullie, dit is inderdaad geen leuk bericht om mee te beginnen. Ik wens jullie heel veel sterkte met het plaatsen van het gemis van Banjer. Uit ervaring weet ik dat je na een tijdje vooral aan de mooie momenten samen gaat denken,
    dikke knuffel van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh lieve meis wat treurig om met dit verdrietige nieuws het nieuwe jaar te beginnen,zelf ben ik een echte dierenfreak dus begrijpt het vele verdriet van jou gezin
    De enige troostgedachte is dat je altijd goed voor hem bent geweest
    Groetjes en sterkte van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ik die lieve foto's van hem zie, schiet ik helemaal vol, en voel ik des te meer hoe groot jullie verdriet moet zijn!! Lieve Monique heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies!!

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel stekte met het verlies van jullie maatje!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique, wat erg .... Ik hoop dat je hart het gemis kan verwerken. Je sprak altijd vol liefde over hem. Zijn naam gaf al aan wat voor lieve schat het was. En dat zal hij ongetwijfeld van jou hebben gevonden, want je was goed voor hem. Sterkte en ik hoop je snel weer te zien. Morgenavond begint de tuttenclub weer, dus als je zin hebt.........
    Groeten en knuf carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Ik vind het enorm leuk om ze te lezen. Je mag eerlijk vertellen wat je ervan vind. Ook als je het minder mooi vind!!